DERYA sp. z o.o. – jedyny i autoryzowany przedstawiciel firmy Horizon, RMGT, Foliant, Schneider Senator oraz Uchida w Polsce serdecznie dziękuje Państwu za dokonanie wyboru i zakupu maszyn introligatorskich z naszej oferty. Jednocześnie chcemy przedstawić propozycje usług serwisowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych dla posiadanych przez Państwa maszyn, świadczonych przez wyspecjalizowany i autoryzowany serwis DERYA sp. z o.o.
Posiadamy następujące usługi serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne:
Koszt uzyskania takiej gwarancji zależy od:
- dla oklejarek (w zależności od modelu, przebiegu i stanu technicznego maszyny),
- dla falcerek (w zależności od modelu, przebiegu i stanu technicznego maszyny),
- dla trójnoży i gilotyn (w zależności od modelu, przebiegu i stanu technicznego maszyny),
- dla linii do oprawy szytej (w zależności od konfiguracji, przebiegu i stanu technicznego maszyny),
- dla linii StichLiner 5500 (w zależności od konfiguracji, przebiegu i stanu technicznego maszyny),
- dla linii do oprawy miękkiej CABS 4000 i 5000 (w zależności od przebiegu i stanu technicznego).
Usługa dot. maszyn i urządzeń Horizon, których standardowa gwarancja dobiega końca.
Gwarancją nie są objęte:
- mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika i wywołane nimi wady,
- uszkodzenia wynikłe na skutek;
- niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi konserwacji lub przechowywania,
- używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- występowania niewłaściwych parametrów sieci zasilających,
- części szybkozużywające się i materiały eksploatacyjne, których okres użytkowania w trakcie normalnej eksploatacji jest krótszy od okresu udzielenia gwarancji (wkłady filtrów, kompresory, smary, olej maszynowy itp.).
Przedłużenie gwarancji o 6 m-cy, poprzedzone kontrolną wizytą naszego serwisanta i pozytywną opinią dot. stanu technicznego maszyny. W ramach usługi zostanie wykonany przegląd (czyszczenie, konserwacja i regulacja maszyny) na koszt Derya sp. z o.o. oraz zostaną ew. wymienione części, których koszt ponosi klient, a na które gwarancja wynosi 12 m-cy.
Program obejmuje następujący zakres prac:
- demontaż, czyszczenie oraz mycie zespołów i podzespołów maszyny,
- smarowanie i konserwacja podzespołów maszyny,
- sprawdzenie poprawności pracy maszyny,
- ew. wymiana części maszyny.
Na wymienione części przysługuje 12 miesięcy gwarancji.
Okresowe czyszczenie, konserwacja, regulacja i ew. wymiana części maszyny przez wyspecjalizowanych serwisantów DERYA sp. z o.o.
- Program obejmuje szkolenie, przeprowadzone przez wykwalifikowany zespół serwisantów, dotyczące obsługi maszyn Horizon w wymiarze uzależnionym od rodzaju maszyny i potrzeb klienta, zakończone egzaminem teoretycznym i praktycznym, wystawieniem karty szkolenia i oceną końcową.
- W oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych pracowników, szeroki zasób wiedzy czysto praktycznej, oferujemy realizację potrzeb naszych klientów na najwyższym poziomie, zgodnie z zapotrzebowaniem ofertowym.
Dodatkowe szkolenie obsługi maszyn przez wyspecjalizowanych serwisantów DERYA sp. z o.o.
Chcąc poszerzyć naszą ofertę, proponujemy również usługi dotyczące:
- przeglądów i napraw maszyn introligatorskich i drukujących offsetowych takich firm jak: Heidelberg, KBA , Dominant, Poly, Man Roland, Miller Martini, Wohlenberg, Grafmasz, Polar, Perfekta, Rayobi,
- demontaż, transport, montaż i uruchomienie maszyn w przypadku zmiany siedziby,
- fachowe doradztwo i sprawdzenie stanu technicznego w przypadku zakupu maszyn z rynku wtórnego.
Zapraszamy serdecznie Państwa do skorzystania z naszych programów, realizowanych przez wyspecjalizowany zespół serwisowy firmy DERYA sp. z o.o.